Opstart

Vi fordre et godt samarbejde fra start af. en en god opstart starter inden jeres barn starter i børnehaven.

Opstartssamtale

Vi har en opstarts samtale med jer inden jeres barn starter i institutionen, det kan være i samarbejde med vuggestue, dagplejere, eller kun med forældre. Til opstarts samtale vil vi gerne høre om jeres bars udvikling og trivsel i de førte leveår. Vi taler om hvordan, vi sammen kan indkører jeres barn i den første tid. vi taler også om gensidig forventninger, Aula, sprog og søvn og meget mere.

Indkøring i børnehaven

Vi har tradition for, at vi sammen med jer forældre bruger den første uge, til at indkører jeres barn. Som forældre er i velkommen til at være i børnehaven de første par dage. Derefter aftaler vi med jer, om barnet selv skal prøve at være her nogle timer selv. Vi vægter også at i ringer, hvis i har brug for at høre hvordan det går med jeres barn.

3 måneders samtale

Efter cirka 3 måneder, har vi en opfølgende samtale, om hvordan jeres barn trives i børnehaven.